Betaling af forbrug for ulovligt boende lejere

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Betaling af forbrug for ulovligt boende lejere

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13414
      Pia Jensen
      Medlem

      Hej!Jeg bor til leje i en villa hos en privat udlejer, hvis søn og svigerdatter bor i kælderen, hvilken ikke er godkendt til beboelse (enfamilieshus). Jeg betaler alt, hvad der bruges af vand, el og varme, samt vandafledning, skorstensfejning, Tv og renovation, idet der ikke er bimålere mv. Huslejen blev sat 150 kr op uden varsel fra 01.09.13.
      Forbruget er meget højt og jeg har ikke en jordisk chance for at styre underboernes forbrug. Jeg sparer selv rigtig meget af frygt for regningernes størrelse!
      Jeg går ud fra, at disse forhold er ulovlige og tænker derfor, at jeg vil lægge sag an mod udlejer. Vil jeg have en god chance for at vinde sagen? Har det nogen negativ betydning, at jeg har skrevet under på, at jeg skal betale de nævnte udgifter?
      Jeg har meldt mig ind i LLO og håber, de kan hjælpe mig, men vil gerne have din mening og vurdering her.
      På forhånd mange tak.

    • #13415
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Situationen er helt urimelig. Jeg ville gå efter at få huslejen sat ned. Men der er så mange aspekter af sagen, at jeg ikke kan rådgive dig yderligere her i brevkasse.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.