Astatningskrav ?

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11966

      Min kæreste og jeg står til at skulle flytte fra vores lejlighed som er inden for en boligforening. Vi er kommet i tvivl om hvorvidt vi selv skal astatte visse ting.

      1. Vi har et vindue som er meget træls at lukke, hvorved det så er blevet utæt og der er kommet vand og dug inden i vinduet. Vi har ikke indberettet om dette- står vi med astatning nu?

      2. Vi er kommet til at lave nogle få tydelige riser i gulvet, skal dette nedslibes ?

      3. For 2 måneder siden opdage vi skimmelsvamp ude i entreen – vi har haft alle udluftnings huller åbne, og luftet ud- men pga dårlig udluftnings muligheder har det været svært at lufte grundigt ud netop der – hvordan ser vores situation ud med det?

      4. Da alt i lejligheden(1.værelses med tekøkken), har kørt over en sikring, er den blevet så ophedet at den har smeltet lidt i sikringsholderen – er dette vores skyld fordi vi har haft for meget tændt på én gang? (ikke fordi jeg tror at det ville være det dyreste at rette op på a mine spørgsmål)

      På forhånd tak 🙂

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.