Antenne opkrævning

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10763
      Lars Knude
      Medlem

      Hej DL.
      Jeg har her et spørgsmål som formodentlig kan besvares med et ja eller nej. Jeg har forgæves søgt i brevkassen efter et svar men intet fundet.
      Jeg bor til leje i et almennyttigt boligselskab under DAB. Her har vi fællesantenne og DAB har indtil sidste år altid opkrævet den fulde udgift(på godt og ondt), dvs. kontingent, programudgifter inkl. copy afgifter og admin. bidrag. Fra 1.1.2011 er udgiften, af en eller anden grund, delt mellem antenneforeningen og DAB, således at DAB kun opkræver kontingent og admin udgiften. Selvom udgifterne er delt, opkræver DAB forsat den fulde antenne udgift for de 3 første måneder, første kvartal af 2011, da de påstår at det er betaling for sidste års sidste kvartal, 2010!. Det betyder at vi alle i dette år 2011 faktisk betaler dobbelt for det første kvartal. DAB påstår at det er korrekt. Mennnn er det korrekt.

      Venlig hilsen

      Lars Knude

    • #10764
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Hej Lars Knude

      Det kan jeg ikke afgøre i brevkassen. DAB må tvinges til at dokumentere deres påstand ved fremlæggelse af fakturaer og lignede.Spørgsmålet kan afgøres af beboerklagenævnet i kommunen i henhold til Lov om leje af almene boliger, § 62.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.