afd.bestyrelse – klager

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9402
      Anonym
      Gæst

      I vores afdeling (almen), behandler afd.best. klager beboere imellem, hvor de enten irettesætter beboeren eller beder adm. selskabet om at sende påmindelse.
      Jeg mener ikke, at best. har mandat til at behandle klager eller overhovedet skal blande sig i klager, da de som bekendt selv er (valgte) beboere.

      Problemet er, at de kan – og praktiserer – en form for misbrug og nepotisme.

      Spørgsmålet er, om man egentlig med lov og vedtægter kan forlange, at de overhovedet ikke skal blande sig og passe de opgaver de reelt skal beskæfige sig med.

    • #9403

      Med din type af spørgsmål er vi ovre i konkret sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.

      Derfor må vi henvise dig til at søge assistance i en lokal lejerforening.

       

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.