ingen reparation af min radiator

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen ingen reparation af min radiator

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13370

      Jeg har forgævs prøvet at få min udlejer til at få lavet min radiator som ik fungere optimalt,han har selv forsøgt at lave den 2 gange uden held, selv om han intet aner om radiatore,og ja den virker stadig ik,nu regnede jeg så med en vvs mand kom og så på den,men udlejer regere nu slet ik på mine henvendelser, han tager aldrig telefonen(har han aldrig gjort)breve,mails og ja nu svare han heller ik smser hvad jeg fandt ud af man sommetider kan få en respons,men ja nu svare han altså slet ik,ved flere af beboerne herude har samme problem,går ting i stykker,regere han ik.. hvad kan jeg gøre? for ser ik frem til en vinter uden varme

    • #13371
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Din udlejr forsømmer sine pligter.

      Du kan klage til huslejenævnet i din kommune og få dem til at give udlejer et påbud om at istandsætte radiatoren og andre ting, der eventuelt ikke fungerer i dit lejemål.

      Meld dig ind i en lejerforening og få bistand. Lejerforeningen kan også bedømme om du betaler for meget i husleje. I givet fald kan huslejenævnet også sætte lejen ned.

      Med venllig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.