Ændring af husleje og a conto

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Ændring af husleje og a conto

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9840
      Tony 1419
      Medlem

      Hej med jer

      Jeg bor til leje i en egendom som lige er blevet solgt på tvansaktion og som er blevet overtaget af tidligere udlejer som gik konkurs for et par år siden. Da jeg så modtager min første opkrævning efter overtagelsen kan jeg se at huslejen er blevet nedsat med ca. 100kr og at jeg nu skal betale et a conto beløb til el på 300kr. I de snart 8 år jeg har boet har jeg ikke betalt for el da udlejer sørger for dette i følge lejekontrakten.

      Har haft ringet til dem og den jeg skulle snakke med var på ferie men fik beskeden at det ville blive noteret og at jeg skulle trække de beløb fra der var blevet tilføjet så jeg fortsat betalte den “almindelige” husleje som jeg altid har gjort og at jeg vil blive kontaktet på et senere tidspunkt ang. ændring af husleje og a conto. Har stadig intet hørt nu og på min seneste opkrævning kan jeg se at jeg nu skal betale for det jeg ik har betalt de sidste par måneder, altså 3 md a conto beløb på el.

      Har ikke fået brev omkring dette så mit spørgsmål er om de bare kan lave om på husleje og tilføje andre beløb som de nu passer dem uden at give besked eller noget som helst.

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.