3 mdrs opsigelse.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11889

      Hej Jakob..
      hvor lang tid gælder en skriftlig opsigelse af et privat lejemål, som er opsagt 8/6 2010..ud over de 3 mdr..jeg er dog først fraflyttet 15/10 2011..altså ca et år længere.
      jeg kan ikke finde nogle steder hvorpå der skulle stå, hvis du ikke er flyttet efter de 3 mdr ja så gælder lejekontrakten stadig..
      det er min svigermor som har et udlejnings firma, og hun sagde til mig jeg bare kunne blive boende til jag fandt en passende bolig og at jeg skulle bare sige til hende mundtligt ca 14 dage før jeg flyttede..
      håber du forstår min tvivl..jeg vil gerne undgå en evt retsag…
      mvh bjarne

    • #11890

      Oftest kan man følge den tommelfinger-regel, at hvis man MED UDLEJERS FULDE VIDENDE har boet i et lejemål MERE end en måned “udover tiden”, uden at udlejer har opfordret en til at flytte; så bor man tids-ubegrænset i lejemålet, på lejelovens vilkår.

      Men for at kunne svare konkret på dit spørgsmål må man have langt flere oplysninger om situationen. Vi er reelt ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og vi vil anbefale jer at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.