Spørgsmål vedr evt indmeldelse samt klage!!

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Spørgsmål vedr evt indmeldelse samt klage!!

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #18139
      Hanne
      Gæst

      Hej
      Vil lige høre om, ved en evt indmelding samt man indsender klage, hvordan går det så til ?
      Vil vi som indsender klagen på nogen måde blive udsat og komme i knibe ??
      Pr 1/5-16, flyttede vi ind i bolig, som bla. var malet halvfærdigt , vil sige kun store yder var malet!
      Løse gulvlister blev ikke skiftet! Vores meget lille køkken, er også så Extremt nedslidt, så man skal passe på ikke at få træsplinter i fingrene, man forstår ikke at bolig i sådan stand er lovlig at leje ud!!!!!!
      Ved ikke så meget om skimmelsvamp, men i badeværelset imellem fliser samt fuger var der helt sort, man har været at lægge ny fuge, men er i tvivl om det nu er forsvundet og om det vil komme igen, hvis det nu er at her er skimmelsvamp, om man så vil gå hen og blive syg af det,
      Faktisk har jeg hostet en del og været syg siden vi flyttede ind her, men ved ik rigtig hvad det skyldes!!

      Takker på forhånd for at min mail læses, og tak for svar tilbage!!

      Med venlig hilsen

      Hanne Herpai

      Sendt fra min iPad

    • #18159
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du kan ikke blive udsat af dit lejemål eller på anden måde straffet, fordi du indsender en klage til huslejenævnet eller til kommunen.
      Du kan stort set kun blive opsagt af dit lejemål, hvis du ikke betaler husleje eller hvis du groft overtræder husorden ved støj eller lignende.
      Hvis din udlejer selv ønsker at bo i dit lejemål, kan du dog blive sagt op med 1 års varsel.
      Meld dig ind i en lejerforening og få rådgivning om vedligeholdelse, skimmelsvamp mm.

      Med venlig hilsen,
      Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.