Skab

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #18302
      Henning Andersen
      Gæst

      Hej,

      Tak for denne fine brevkasse. Jeg bor i et lejemål, som netop er blevet gjort tidsubegrænset af det lokale huslejenævn. Udlejer er derfor ikke glad for mig.

      Udlejer har, inden jeg flyttede ind, opstillet et skab i soveværelset. Dette er ikke indbygget, men er dog skruet fast i væg/loft. Indflytningsrapporten afspejler, at dette findes i lejligheden.

      Det fylder, og jeg vil gerne fjerne det. Må jeg det? Skal jeg give udlejer besked herom? Jeg er naturligvis indforstået med at skulle sætte det op igen, når jeg en dag fraflytter.

      Vh
      Henning

    • #18316

      Ja – hvis det er muligt for dig – uden at beskadige det – at afmontere, flytte, opmagasinere, samt til sin tid gen-montere; det pågældende skab.
      Det du hæfter for når du til sin tid fraflytter er, at det lejede afleveres i samme stand som det blev modtaget.
      Jeg anbefaler grundig foto-dokumentation af (i det konkrete tilfælde) skabets tilstand før du foretager flytte-manøvren.
      Hvis yderligere detalje-rådgivning ønskes – Kontakt en lokal lejerforening:
      http://dklf.dk/lejerforeninger/

      Venlig hilsen
      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.