Fraflytning/Tilbagebetaling af depositum

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Fraflytning/Tilbagebetaling af depositum

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #18483
      Bibi Salskov
      Gæst

      Hej

      Jeg har boet 1.5 år i et enkelt værelse på 14 m2, hvor der var fælles bad og køkken med udlejer.

      Vi har malet værelset og køkkenet samt rengjort begge grundigt inden udflytning. Det var aftalt at udlejer skulle male badeværelset.

      Efterfølgende kræver udlejer at der skal betales for maling af vinduer i både køkken og bad, samt en maling med ekstra glans i køkkenet over bordet. Udlejer har selv bestemt hvilken maling vi skulle male med. Det har jeg på skrift.

      Der opkræves også et beløb på 3250 kr for tre huller der har været i væggen på værelset, som hun ikke er tilfreds med spartlingen af. Det er pudsede vægge.
      Vi finder beløbet meget højt?

      MVH
      Bibi

    • #18497

      Det du beskriver lyder ikke rimeligt, på brevkassevilkår er det imidlertid ikke muligt at tage konkret stilling.
      Jeg synes dog klart det er noget du bør undersøge videre, og meget gerne afprøve via det lokale huslejenævn.
      Til det formål vil jeg kraftigt anbefale at du snarest opsøger konkret assistance i en lokal lejerforening: http://dklf.dk/lejerforeninger/

      Med venlig hilsen
      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.