Forsikring i forbindelse med fald

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Forsikring i forbindelse med fald

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14652

      30/12 faldt jeg på et fortov hvor der ikke var fjernet sne og is. Det er DAB der administrerer ejendommene og snerydningen for Gentofte Kommune på det pågældende sted. Heldigvis skete der ikke noget med mig ud over lidt knubs og blå mærker. Men jeg har lidt tøj og glas på min telefon der gik i stykker.
      Jeg meldte det straks til DAB og Gentofte Kommune. Gentofte Kommune oplyser at det er DAB der skal tage sig af sagen. DAB har ikke ville melde det til deres forsikring. Jeg har rykket adskillige gange. Jeg har sågar med hjælp fra naboer dokumenteret at der rent faktisk var sne og is der hvor jeg faldt. DAB oplyser at de skal bruge yderligere en måned inden de kan afvise sagen. DAB er et ejendomsselskab og ikke et forsikringsselskab, så hvorfor de overhovedet selv behandler sagen forstår jeg ikke.
      Hvad kan man gøre i sådan en sag her ?

    • #14682
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du kan anlægge erstatningssag mod Gentofte Kommune, som er udlejer.

       

      Meld dig ind i Amager Lejerforening og få bistand. Kontaktoplysninger findes på siden Lejerforeninger.

       

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.