forbrugsregnskab m.m

  • Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år siden af Donna.
Viser 3 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14506
      Donna Donna
      Medlem

      Har en sag kørende i Huslejenævnet ang mit forbrugsregnskab ,,,, mener der skal være en måler til alt forbrug i lejlighed? er der ikke

      Har vundet lidt a min sag, ang ugyldigt at sku betale renovation ud over min husleje, men udlejer skriver til mig “jeg kan ikke skaffe de penge”

      Mangler stadig at få mit depositum tilbage men det får jeg sikkert hellerik, da som skrevet har han ingen penge

      Hvad skal jeg gøre for at få mine penge som han skylder mig?

    • #14507
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Først skal du indbringe spørgsmålet om forbrugsregnskab og tilbagebetaling af depositum for huslejenævnet

      Derefter skal du anlægge en såkaldt småsag ved boligretten, som skal konfirmere Huslejenævnets afgørelse. Derefter kan du indbringe sagen for fogedretten, som kan gøre udlæg i udlejers ejendom.

      husleje nævnet kan give udlejer et klip i klippekortet, hvilket medfører, at udlejer efter tre klip kan fradømmes retten til at administrere ejendomme. Få bistand i en lejerforening.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

    • #17444
      Donna
      Gæst

      Har nu fået for ugyldig renovation 3 år tilbage ,,,, det hjalp at nævnet skrev til ham ang han blev meldt til GI ,,,, så nu er der kun to sager tilbage

    • #17470
      Donna
      Gæst

      Så er sag nr 2 blevet afgjort ang mit depositum ,,,, Udlejers krav var at jeg sku betale ham 53.000kr for at fraflytte min lejlighed men Huslejenævnet afgørelse var at jeg skulle have det halve af mit depositum tilbage = 6000 kr

      Så nu mangler jeg så lige den sidste sag ang mit forbrugsregnskab

Viser 3 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.