Fejl i bolig

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #18328
      Sanna
      Gæst

      Hej
      Jeg har meldt fejl i mit gulv til BOSJ, og jeg har desværre valgt at sende dem et billede. Så nu siger de der mislighold og vil ikke sende en tømmer for at se på gulvet, medmindre det bliver for egen regning. Havde jeg ikke sendt dem et billede, havde de straks sendt en tømmer.
      Jeg har derfor haft fat i samme tømmer som BOSJ bruger, og han var oppe og kigge på gulvet, og han fandt flere fejl end jeg først havde set. Hans klare vurdering var at det skyldes fugt, og at gulvet er gammelt og derfor sprækker det på det svage led som er samlingerne. Han er fast tømmer i området og kender afdelingerne, så han forklare at det også skyldes det store fugt der er i afdelingen.
      Jeg har så kontaktet boligselskabet og forklaret hvad tømmeren sagde og spurgt om de ikke vil rekvirere en tømmer til at komme, men NEJ de er nu mere optaget af hvilken tømmer der har set på gulvet, og nægter at sende en tømmer.

      Hvordan skal jeg forholde mig til denne problemstilling? jeg kommer ingen vegne med dem.

      Hilsen
      Sanna

    • #18356

      Du har mulighed for at indbringe sagen / tvisten for kommunens beboerklagenævn (jeg kan se at det er alment byggeri), og det vil jeg anbefale.
      Jeg vil desuden anbefale at du får assistance til denne sag hos en lokal lejerforening: http://dklf.dk/lejerforeninger/

      Med venlig hilsen
      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.